Baharrk 20+1 deyiz ama sabah lavaboda peçeteye hafif bir kan geldii hastaneye gitmem gerek mii hiç ağrım sancımda yok 🤷🏽♀️🥺
mehmel54 Baharrk hamilelikte hiçbir kanama normal değildir kesinlikle geç kalma en yakın zamanda hatta kalkıp şimdi bile git seni korkutmak istemem ama kan normal değil yani endişe de etme dua et öyle git hastaneye