Tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim. Doğmayan bebek olunca sonunda ne oluyor? Benim bebem kanala inmemiş, sancılar yalancı, açılma 1-2 cm falanmış. Doktor bana pazartesiye kadar bekleyelim gelmezse bakarız falan diyor. Bebek baş aşağı pozisyonda ve normal doğuma uygunum aslında. Eğer ki pazartesiye kadar doğurmazsam başıma gelecekleri bilmek istiyorum :D kanala inmeyen bebek için de suni sancı, sıyırma işlemi vs uygulanıyor mu? Sezaryen benim açımdan son seçenek. Son ana kadar normal doğum istiyorum inşallah, sezaryen olmaya mecbur kalmam umarım. Başıma gelecekleri anlatın bana da bileyim :D etmediğim şey kalmadı her türlü yöntemi denedim gelmiyor