minigimiz çok çok geçmiş olsun öncelikle, şubat ayında bende düşük yaptım daha çok yeniyi 4-5 haftalık demişti doktor ve kendisi düştü işleme gerek kalmadı, vee temmuz da hamile olduğumu öğrendim çok şükür bu süreçte en önemlisi kafana takma üzülme lütfen hayırlısı böyleymiş 🌸