Medha Kızlar 36 haftalığım ne kasılmam var ne yalancı sancım postları okuyorum herkesin sancıları oluyor felan ama bende tık yok. Doğuramıcak gibi hissediyorum sanki doğmayacak bu çocuk sancım olmazsa sezeryana mı alırlar beni nolur??
Ilhan_h41 Medha Ben 39+3 bende hic bsey yok yani adet sancisi var oda 2 3 gundur😅😅 dur daha 1ayin var cnmm
Ysmmmnn Medha 2″32. Haftada 10 dk bir gelen sancım varmış şuan 39+6 yım o sancı yok sanrm doğuramycam😅😅"
irem9797 39+5 im bende. Adet sancısı arada bir giriyor o kadar içimde kalicak hali yok ama tedirgin oluyor insan 😀
Merakettiklerim 36da daha düşünmeyin ya sonra çok düşünmüş olursunuz, 40+2 den selamlar dogmayinca doğmuyor bebişler 😁😁
Medha Merakettiklerim tamam düşünmeyeyim de olması gerekmiyor mu bu sancıların😂 kız sen neden bekliyorsun doktor sezeryan felan demedi mi? Sıyırma işlemi felan yaptırdın mı?
Merakettiklerim Medha Sıyırma işlemi dedikleri şeyi yaptı iki gün önce ama bir şey olmadı 🙄 doktorum sezeryan yanlısı biri değil bebek ve anne iyiyse son çare sezeryan olarak bakıyor çok şükür. Ama gel gelelim ben bedenen iyi olsam da psikolojik olarak etkileniyorum :D
Merakettiklerim Medha Olmadı gerekiyor canım ama işte olmuyor 😁 bende de bir ara yalancı sancı oldu gibi ama şimdilerde o da yok