AseLenaMom Sabah uyanıp aynaya baktığımda sol yanımda belime doğru kırmızı çizgi şeklinde 3-4 çizik yırtıldığını fark ettim , başka bir yerimde yok 36.haftamı dolduruyorum 😩 Sizin kaçıncı haftada başladı ?
Mhends_anne AseLenaMom Benimde 35 te başladı😭 halbuki lierac bebe yağı hindistan cevizi yağı kullanıyordum düzenli bir şekilde. Şimdi de çatlak görünümünü azaltmak için kantaron yağı kullanmaya başladım😂
UralYlmz AseLenaMom bende şimdi farkettim kasıklarımdan karnıma doğru üç dört tane kırmızı çizgi 😭 34teyim
Minikmucizembenimmm AseLenaMom 7. Haftada belimin yanları çatladı inanamadım şuan hala var aynı yerde birde göbeğimin önünde oluştu 36. Haftadayım bende ne yapsam geçmedi🥲
AseLenaMom Mhends_anne Doktorum bana bebe yağı kullan lierac felan boşver dedi bol bol yağla dedi bol bol yağladım ama oluyormuş işte çözüm yolu yok🙄
Mhends_anne AseLenaMom genetik faktörler de etkili oluyormuş benim annemin çok olmuş demek ki ben bunları kullanmasam çok fena olurmuş en aza indirdik belki de. Kırmızı görünümleri azalacak beyazlaşacak çatlakların ama o görüntüyü de azaltmak için kantaron yağının iyi geldiğini öğrendim ben kullanıyorum siz de bir ataştırın isterseniz.
AseLenaMom Minikmucizembenimmm Bu böyle kalacak mı ya 🥺 en korktuğum şey buydu eşime söyledim kızımızın hediyesi sana boşver aşkım nolucak yani sonuçta kızımızı taşıyorsun felan dedi biraz motive oldum yani 😌
Minikmucizembenimmm AseLenaMom benim eşimde takmıyor ya illaki biraz daha azalır en azından kırmızı durmaz ye düşünüyorum
AseLenaMom Mhends_anne Bende bebe yağı ve kantaron kullanıyorum ama buna rağmen oluşmuş ama karnımda yok Allahtan belime doğru 3-4 çizgi ufak var
Fatmakara97 AseLenaMom 13 14 te başladı 25teyim bakılacak halim kalmadı malesef bide 10. Haftada yağ sürmeye başladım düşün çatlayınca bıraktım artık ara ara sürüyorum
Fatmakara97 AseLenaMom nerden alabilirim canım bio oil kullanıyordum bide badem yağı ama etki etmedi vallA
AseLenaMom Fatmakara97 Bizim memlekette yetişiyor babaannem yapmıştı bana el yapımı nerede satılır İnan ki bilmiyorum 🤷🏻♀️
Bebekhemsiresi-1 AseLenaMom bende 36.haftadayım önceden oluşmuş beyazlaşmış ergenlikten kalan çatlağımın devamı şeklinde ilerliyor basenimden yanıma doğru 😕