Busra2013 dediklerinizde çok haklısınız ama ne bilim diyorum nasibi yoktu olacağı vardı ki oldu sonra aklıma geliyor suçluyorum kendimi,
nerdeyse 7 ay oluyor 6 ayım bitiyor p yüzden olmayınca daha çok üzülüyorum ilk günden hiç korunmadım zaten olsun dedim acım hafiflesin dedim, Hamdolsun Allah’ıma şimdi eskisine çok daha iyiyim ama çok istiyorum tekrardan olsun diye, inşallah Rabbim yine nasip eder 😞💕❤️🙏🤲