Kızlar 36 haftada agrılarım sebebiyle doktora gittim bana rahim uzunluğunda 2 cm kısalma var dedi çatı muyanesi yaptırdı acılmam yoktu ama ben o tedirginlik sormayı unuttum rahim uzunluğunda kısalma olması ne anlama geliyor aynı şeyleri yaşıyan varmı aranızda??