Arkadaşlar başıma gelen üzücü ama sonu iyi bir olayı anlatacağım, Yurt dışında yaşıyoruz, Türkiyeye 1 hafta önce geldim anca yazıyorum, Yolculuğum 10 saat sürdü, Türkiyeye gelmem şarttı çünkü yaşadığım bölgede ırkçılık çoktu ve müslümanları ayırıyorlardı, orada bir devlet hastanesinde yattığımdan tecrübe edinmiştim ve Türkiyede doğurmak için gelmem gerekti, bebeğimin 3üncü ayını geçmesini bekledim hatta baya geçti 4 üncü ayını da geçti ve 5 aya girerken geldim, Türkiyeye indiğim gün ailemin yanına geldim eşim orada kaldı çalışıyor, Babam beni aldı ve eve geldik yemek yedik duş aldım derken duştan çıkıp lavaboya geçtiğimde lekelenme gibi kanamam oldu, hemen anneme söyledim ellerim ayaklarım titriyordu başıma hiç böyle bir şey gelmemişti bebeğime bir şey olacak diye çok korktum annem hemen doktora gidiyoruz dedi gittik doktorum işne yaptı eczaneden alın acilde yaptırın dedi gittik, acile acildeki doktor bana yüz üstü yat dedi hamileyim diyorum hala yüzüstü yat diyor yatamam dedim lateral yani yan pozisyonda yattım böyle yapın dedim öyle yaptılar, şansıma kendimide bebeğimide kimseyle temas etmeden koruya koruya dezenfektanlar maskeler ile geldiğim hava alanından hastaneye acilde kovit belirtileri şiddetli bir hastayı iki yan sedyeme yatırdılar bende bir sağlıkçıyım bunları ayırt edebilirim tedirgin oldu iğnem yapıldı 10 dk durdum hasta geldi ben çıkıcam gitmek istiyorum dedim biraz daha beklettiler aramızda 1,5 metre vardı ama korktum, neyse geçti şükür eve geldim ve 5 gün annem ayağa bile kaldırmadı sağolsun ama hala ağrım var doktora 15inde randevum var duruyorum Şükür ki leke falan artık yok yeni bitti bebişle dinleniyoruz çok zor anlar atlattık şükür pcr tekrarladım negatif çıktı bol bol dinleniyoruz ilk hamileliğim uçakta gelirkende arada yürüdüm koltuğu yatırdım ama yine de yorgunluğu zor atlattık Şükür ki geldik, oradaki doktorum korona olduğundan uçağa binmeden de ultrasonla bakamadılar zaten 17. haftaya kadar 2 kere bakılmıştı Şu an ailemin yanında olduğuna çok mutluyum Allah kimseyi yalnız bırakmasın 🤲🏻 Ben doktorumdan çıkana kadar annem ile babam ağlamışlar Doktor bebekte annede iyi dediğinde beni gülerek karşıladılar, (bu arada siz tecrübeli hamişlere sorum hamilelikte bebek büyürken bazı haftalarda böyle lekelenme şeklinde bir miktar kanama yani kırmızı değilde şeffef kahvemsi gibi oluyomu ? )Allah herkesin demeyeceğim duama herkesi katmayı sevmem ama Allah evlat emanetinin değerini bileceklerin bebeğini kucağında sağlıklıca göstersin (Amin) 🤲🏻