yaren-1 Hanımlar ayrıntılı ultrasondan sonra aldığım rapor doktor bişey olmadığını söyledi fakat bişeyler yazıyor bilgis olan var mı 🌸[https://www.hizliresim.com/3jw8w1e ](https://)
Esragnss yaren-1 sonuçların iyi yani bebeğin organlarının yapısını falan latince yazmış burun kemiğinin uzunluğunu va üst dudağının olduğunu plesantanın olması gereken yerde olduğunu vs
Gamzeparlak1 Kendi doktorunuz da inceleyip cevap veriyor. Genelde bu detaylı ultrasoncular hastaneye dışarıdan gelen doktorlar olduğu için. Kontrole giderken kendi doktorunuza da götürüp sonuçlardan emin olabilirsiniz.