Emirasaf-annesi Hamisler aşı oldunuz mu randevu alacağım biontech olmayı düşünüyorum bu konuda ne düşünüyorsunuz ne gibi etkileri oldu size
Emrenisanur Ben iki dozumu da oldum doktorumun tavsiyesiyle ilk doz da herhangi bi sıkıntı yaşamadım sadece hafif kol ağrısı oldu ikinci dozda kol ağrısının yanında hafif halsizlik oldu başka sıkıntı yaşamadım biontech oldum ben