deletedmom87894 Halbükü bebek çok severim istiyorumda neden böyle oldu ilk duyduğumda sevinemedim kabullenemedim bi sonradan geçermi bu duygu
Gul-42 deletedmom87894 ılk basta bendede korku olmuştu sureklı kalbım agzımda atıyordu napcam nasıl bakcam sorumluluk nasıl alcam dıordum suan alıştım ha ıllakı dıorum yanı bakabılırmıyım😀
mehmel54 deletedmom87894 aldigin sorumluluktan o canım çoğu kişide oluyordur istemelerine rağmen bende de olmuştu bakabilecek miyim kaygısı oluşuyor ister istemez ondan ilerleyen zamanlarda hele ki hareketlerini hissetmeye başlayınca geçer
Mom726272 deletedmom87894 olur öyle canım benim endişe korku hormonların altüst psikolojik etkisi derken hele Bi hareketlerini hisset alış ona doğduktan sonra en değerli şeyin evlat olduğunu anlayacaksın💚Rabbim sağ sağlim kucağına almayı da nasip etsin inşallah 😇
Damli deletedmom87894 çok normal canım kaygılar oluyor insanda ister istemez hamilelik psikolojisi çok farklı bir şey geçer merak etme hissettikçe bağlanıyorsun 🥰
deletedmom87894 Gul-42 bende sabah akşam nasıl doğurcam ağrılarım olcakmı doktora nasıl gitçem diye kurup duruyorum keyifte almak istiyorum aslında hamilelikten
Melek141120 Canım bende ilk öğrendiğimde ağladım biraz korktum isteyerek yaptık, sorumluluk duygusundan belki de. zamanla o korku gidiyor hele büyüdükçe onu gördükçe çok güzel duygular geliyor 💃🥰