Beyza00_ Kızlar biliyorsunuz ki hamilelikte maden suyu yani kalsiyum çok önemli. Daha yeniyim bir buçuk aylık olduk ama ne zaman içmeye başlamalıyım bebek için faydası ne zaman olur
balbocegimm Beyza00_ ben 27den itibaren basladim gunde 1 bazen 2tane iciyorum cok iyi geliyor mide yanmasinada
Hilal-95 Beyza00_ maden suyu sodyumu yüksek olan gebelikde önerilmiyor tansiyon yükselmesi yaşatığı için ona dikkat ederek kullanabılırsın ben en basından beri içiyorum eğer tansıyon sorununuz yoksa takılmayın buna tabi ben beypazarı içiyorum
Sedaince Beyza00_ günde bir taneden fazla içmem tansiyona etki ediyormuş doktorum söyledi o yüzden günde bir tane için
mathildaa Hdiska meyvelisi gazoz gibi yani verim alamazsın. Sade al içine limon sık, portakal sık, ne biliyim çilek dogra falan. Evde kendin meyveyle karistir icemiyorsan
balbocegimm Hdiska ben de icemiyordum ama suan alıştım ve o kadar tatlı geliyorki anlatamam icine buz koy cnm cok soguk olunca güzel oluyor tadı ayrica meyveliyi onermiyorum icinde koruyucu maddeler oldugu icin
Hilal-95 Beyza00_ sodanın tansıyonu etkılediğini okudum ama yükseltiyomu düşürüyomu bilemıyorum kuzum smdı yalnış sölemim sen araştır ona göre içersin ama çok iyi geliyor kas ağrılarına
ikiprensesannesiii Beyza00_ maden suyu magnezyum açısından iyi diye biliyorum ben. Hergün içiyorum valla