minimu Kızlar aşağıdan göbek deliğime kadar derin çatlaklarım oluştu acaba doğum sonrası karnımda ağır yaşamlar programında kilo verenler gibi sarkık ve buruşmuş bir deri mi olacak? Tecrübesi olan varsa yazabilir mi moralim çok bozuldu😪
Balliko minimu kişiden kişiye değişir benımde az oldu ağladım eşim dedi o sana bebegunın hedıyesı böyle düşün 🌸😘💕
[silindi] Balliko 🙊 bende başta yanlış anladım ama doğumdan sonra göbeğim sarkar mı diye sorulmuş hanımefendi de ekstra bişey yapmadım ama sarkma olmadı yazmış
Hilall35 Balliko benimde karnımın komple göbeğinin üstüne geçecek kadar çatladım harita gibi oldu eşim bakmaya cesaret edemiyor 😥 işallah doğumdan sonra düzelir
Mrasel minimu benimde öyle baya çatladım alt karnımın tamamı belime kadar vajina olan taraflar baya oldu napalım saglıklı gelsinlerde çözümü bulunur elbet 🤗 tabi tecrübeli anneler fikir verebilirse çok iyi olur🌸
Zeyyyn minimu öyle bile olsa merak etmeyin doğumdan sonra kremler vs yağlar çatlaklar için hamilelikte kullandıklarınızı kullanınca toparlıyor vucut yenileniyor nasıl yaralar iyileşiyor onlarda geçer
Nurcanatila6 minimu herkeste ayni olmuyor canım mesela ablam da çatladi doğumdan sonra izi illa ki kaldı ama öyle burusukluk falan asla olmadı ama yengem aşırı çatladı göbeği felaket buruştu ve mor.mor yırtıkları kaldı herkes bir değil o yüzden korkma napalim hepimiz öyle olcaz mecbur
_ipekkkkk minimu Doktorum bana kantron yağı sür demişti şuan elimde çatlak yağı var Bio oil diye ama karnımda oluşmadı popo kısmın oluştu anlamadım 19 haftalığım zayıfım biraz ondan çatlamışta olabilir diye düşünüyorum 🤷♀️
elftrndmrci minimu doğumdan sonra toparlar, evde yapılan hareketlerle sıkılaşırsınız. Hiç canınızı sıkmayın bence. Vucut mekanizması cok değişik, buruş buruş kalcağımızı hiç düşünmüyorum☺️
busra_080421 minimu arkadaşıma doktoru doğumdan sonra bio oil yağıyla at kılı fırçası kullan toparlar demis şimdi öyle yapıyor baya toparlandı diyor aklımızda olsun bizimde 🤗
Aysemin54 minimu benımde ya 37 haftayız bizde mor mor oluyor yag sürünce acık pembe oluyor aşırı var bndede doktor beyaz tenli oldugun için cok catlamıssın dedi
Cancancan minimu hayır deri sarkık buruşmuş olmuyor toparlanıyor zamanla ama çatlak görünümü beyazlıyor kalıyor çok da kötü bir görüntü olmuyor
Medha minimu kaç haftalıksın canım benim 14 ye başladı çatlamam üstelik neler neler kullandım yinede oldu şimdi 37 haftalık olcam iki gün sonra karnım harita gibi oldu
C-12 minimu bende çatladım canım krem yağ kullanmama rağmen üstelik göbeğim iri değiil 32 haftalığım , ama kafana takma bebeklerimizden bize anı olarak kalacak öyle düşün ❤️🙂