elfmoom ben h&m den bir tayt ve hamile pantolonu aldım normalde 38 giyiyorsam 40 beden aldım, ilk aylarda hala da giyiyorum zaten ayarlanabilir üst kısmından yaz boyu elbise vs giydim, çatlak kremi olarak linerac önerdi doktorum onu kullanıyorum memnunum. İç çamaşırı olarak nbb nin hamile külotlari cok rahat askılı badileri lcw den aldım, birde e bebekte hamile kilotarı var kutuda ikili satılıyor yüksek bel olanlar cok rahat. Umarım yardımcı olmuşumdur
🌸