Nesibe123_yagiz Gebelikte apandist ameliyatı olan varmi kızlar ven 19 +2 de oldum çok şükür bebeğe bir zarar gelmedi ama zor bir süreç yeni toparlanmaya başladım sizden yaşayan varmi