Benim annem babam da aynı parası var ama daha 1 çorap bile almadılar anneme öyle pek para vermez sadece bozuk paraları biriktirmiş annem onu verdi o kadar babamın umrunda değil kendimi eşimin ailesine karşı kötü hissediyorum çeyrek de takmayacak eminim onlar da soracaklar ne taktı aldı diye