Drf Nymphadoraa çok tşk ederim size de çok geçmiş olsun 🥺o iki aylık süreçte adet gördünüz mü bir yorumda adet olunca sıfırlanır yazmış sizden önce.
Nymphadoraa Drf evet gördüm. Hatta beta sıfırlanmış mı diye aralarda hamilelik testi yapıyordum evde. Adet bittikten sonra testler silik çıkınca betaya baktırdım hala sıfır olmamıştı. Düzenli olarak düştü. Doktorum normal demişti
portakalcice 18 Kasım’da düşük yaptım ,24ocakta hamile olduğumu ogrendim.. Aralık’ta test yaptığımda pozitif çıkmıştı meğer sifirlanmadigi içinmiş
Nazendehanim Adet gordugunuzde sıfırlanır diye düşünüyorum doktor 1 ayda hamilik hormonların sıfırlanır demişti
yuksell07 Drf 7 haftalikti kese var bebek yok denildi sonra bebek görüldü ama kalp atışı yoktu 1 ayda sıfırlandı HCG
blueberyy00 Drf iki ay süren derken bana doktorum kürtajdan yada düşükten sonra birdahak ay adet olduğunda değer tamamen düşmüş olur dedi
Drf GamzeBaz sizin düşük değerdeymiş benim haftam ilerlemişti o yüzden bu kadar etken sıfırlanmaz galiba
blueberyy00 Drf onu bilmiyoruma beta sıfırlandı zaman gelir dedi doktor bana adetin 45 günü bulabilir gecikme yaşayabilirsjn demişti 9 haftalıkken 2 kere kürtaj oldum dediği gibi de oldu doktorun