bebegimizibekliyoruz1 Kızlar haftaya şeker yüklemesi yaptırıcam fiyat bilgisi olan var mı siz kaça yaptırdınız
filozofiye bebegimizibekliyoruz1 ben aile hekimine yaptırdım sadece içeçeği eczaneden 9 tlye aldım canım.
bebegimizibekliyoruz1 filozofiye sağlık ocağı sadece 50 mg yapabiliyoruz dedi doktorum 75lik istedi 😂 ondan bende sağlık ocağında yaptıramıyorum
bebegimizibekliyoruz1 sedanursahin devlette pek kadın doğuma randevu olmuyor burda en erken 1 ay sonrasına veriyorlar sağolsunlar randevu bulsam devlette de yaptırabilirdim mecbur kendi doktorumda yaptırıcam
sedanursahin bebegimizibekliyoruz1 dogru diyorsun canım bende artık randevu bulamadıgım ıcın ozele gidiyorm sağolsun devletimiz🤣
Merall12 bebegimizibekliyoruz1 öğlen saat 4 gibi randevular açılıyor ben hep o saatte bakıp alabiliyorum
bebegimizibekliyoruz1 sedanursahin 😂 ben özel takipliyim hamilelik öncesi gittim bi kere devlete bidaha tövbe yasmin kullanıyordum reglim bi anda 2 gün sürdü gittim kan verdim hamilelik için 3 günde çıktı sonuç hamile değilsin dedi beni nstye bağladılar 😂😂😂
bebegimizibekliyoruz1 svl0787 ben de şeker yüklemesi idrar ve kan tahlili üçünü bir yaptırıcam haftaya nasipse
svl0787 bebegimizibekliyoruz1 şimdiden geçmiş olsun sadece şeker yüklemesi biraz daha uygun oluyor galiba ama diğer tahliller girince içine fiyat yükseliyor biraz
bebegimizibekliyoruz1 svl0787 doktorum derse ki şimdi şeker yüklemesini yapalim bi kaç gün sonra gel kan idrar yapalim ya da hepsini bir aradan çıkaralım ona bağlı yani
mcansu bebegimizibekliyoruz1 bana 50lik yapıldı bide kan değerlerime bakıldı ayrıca rutin olarak. Muayene ücreti harici 60 TL verdik sanırım.
bebegimizibekliyoruz1 mcansu bana kaçlık yapılır bilmiyorum gittiğimde sorucam kan idrar rutin test zamanımda geldi belki ikisini de aradan çıkartır aynı gün yapar gene iyi ücreti sizin