Sevdaelmc 20 haftalık olduk 🥰 bebeğimi hissetmiyorum inşallah yakındır hissetmem sizlerde durumlar nedir 😊
DuaElf Sevdaelmc ilk gebelikse 22.haftaya kadar normal hissedememeniz. Az kalmış her an hissetmeye başlayabilirsiniz 🌸
Feyzaveannesi Sevdaelmc İlk gebeliğimde ilk Büyük tekmesini 19 haftada hissetmiştim. Arada pıt pıt atardı daha geri haftalarda. Şimdi 12+2 haftalığım arada çok minikte olsa hissediyorum. En azından bağırsak hareketi ile bebeği ayırt edebiliyorum 😂
_ipekkkkk Sevdaelmc Normal diyorlar o haftalara kadar Ben 18 haftada hissetmeye başladım 19 haftaya giricez hemen hemen hergün az az hissediyorum atıyor böyle değişik ilk gebeliğim doktor zayıf olduğun için daha erken hissedersin demişti 🌸
Sevdaelmc DuaElf evet ilk gebeliğin aslında 10 gün önce pıt pıt etmişti ama inşallah yakındır daha iyi hissetmem 🥰
Seminay Ben ilk 17. Haftamda hissetmeye basladım oda işten gelip kendimi koltuğa atmıstım sessizlikte hissettim tempolu hareketli bi yasantınız varsa kendinizi dinlemediğiniz için zor hissedilir gibi
Mrvnur93 Ben de 19+4 teyim hissetmedim normal mi acaba bır de tetoz aşısı için hissettiğin zaman gel demişti ebe şimdi ben hissetmeden asi olursam sıkıntı mı olur ki çünkü ilk doz 20. Haftada oluyormuş.
Mrvcnsvr Ben 15 ten beri hissediyorum Şuan 18+4 günlük. Nasıl tarif etsem yavru kedi patisiyle dokunur ya size öyle bi his
baloglusuuumm 18 den beri hissediyorum 19.haftadayım çikolata yedim durmuyor resmen yakındır sende hissedersin