6+6 haftalık hamileyim bu son bir haftadadır iştahsızlık başladı normalde öyle değildim güzel yer içerdim ama aç olduğum halde hiç bir şey yiyesim yok miğdem de agrı var kendimi zorluyorum yemek için ama çok az yiyebiliyorm ne yapmam lazım içim de hiç rahat değil ben yemezsem bebeğe bir şey olur telaşı var içimde.