Sevilss -Selma- Bende 32 yim daha duruyor Park beşik zaten her an kurarım ama tahtaları kurmak zorsa bu haftalarda kur istersen
Allahneverdiysee -Selma- hahahah ben 21. Haftadayım dün geldi beşiğim ve kurduk . Kötü kokuyordu biraz havalansın diye açık bıraktık öyle
Aseless -Selma- benim beşiğim 20. haftada geldi bı heyecanla hevesle kurduk kaldırması zor geldi üstüne çarşaf örttüm toz olmasın diye duruyor öyle Kasım’da doğum 😃 ama benim evde yerim var yer olmasa mecbur kaldıracaktım tabi 😃
Kykcirem YuvarlanamayanPandaa Ne güzel canım ben 33 teyim her şey tam hazır değil dha. Park beşik aldık yatağı cibinliği hazır değil. Bu 2 gün içinde her şeyi hazır edip bekliyecem🙈 benim doğumun 23 ekim görünüyor🙊🤰
YuvarlanamayanPandaa Kykcirem benımki planlı sezeryan olunca acele pek etmıyorum bi döşşeğimiz kaldı onada yün aldık inşallah kayannam yıkayıp halledecek 😇😇😍😍
_ipekkkkk -Selma- Haftadaym daha hiçbir şey yok ortada 🤷♀️ Park yatak anne yanı düşünüyorum kolaydır muhtelemen kurulumu