Sonsuzzz
Sadece D vitamini aldım, parol ne bilmiyorum. Ben Baküde yaşıyorum, benim doktorum sadece D içmemi önerdi ve sadece ev üsulu şeylerle tedavi et dedi. Limonlu bol bol çay, meyve gibi şeylerle kendimi toparladım. Ateşim yoktu, tat koku kaybı yaşadım sadece bir de halsizliğim çoktu