Ben 54den 49a düştüğüm için başlarda, başlangıc kilo olarak 49u baz alıyorum. Şimdi 26cı haftayı doldurucaz artık 50kilo olmuşum. Bazen yine 49a düşüyorum. Bulantı, kusma çok kötü hal almış durumdaydı. Şimdi çok fazla değil, ama bitmedi de. En çok iştahsızlık var. Bazen bir şey yiyesim çok geliyor, ama yesem de tiksiniyorum 🥺doya-doya hiç bir şey yiyemiyorum. Özellikle hamurlu ve tatlı şeylerinden iyreniyorum. O yüzden de kilo alamıyorum. Ama bebeğim çok şükür iyi sağlığı🌸