Merhaba benim gibi iki gün önce nstde sancı çıkan ama normalde ağrısı olmayan varmıı acaba ne zaman başlar😅 doktorum sancın olursa bugün gelirsin dedi ama tık yokkk sadece bacağımın iç kısımlarında hafif ağrı var ve genitalde baskı var oda benek kanala girmeye başlamış ondan dolayı varmı nstde sancısı çıkıpda normalde olmayan merak ediyorum acaba ne zaman başlar bu arada 38+2 yim