AhmetarZencirkran 37+1 günlük hamileyim kızlar 2-3 gündür akıntım çoğaldı yeşil renkte nedeni ne acaba benimle aynı durumda olan varmı? Doğum yaklaşıyor o yüzden mi acaba 🙄🙄🙄
1987gokce AhmetarZencirkran bende 37+6yim aynı günlerde aynen yeşildi şimdi beyaz oldu yarın randevum var sorucam doktoruma. Bi de hiç midem yanmadi şu 1 haftadır bulantı ve yanma yaşıyorum. 😣
ZeynepKara AhmetarZencirkran bende 37+2 deyim benimde akıntım sarı yeşil arAsı bi renk ve çok geliyo bazen suyum geliyo sanıyorum 🤦🏻♀️
AhmetarZencirkran 1987gokce anladım canım çok geçmiş olsun akıntı fazla olunca korkuyor insan ister istemez
AhmetarZencirkran ZeynepKara aynen öyle bende korkuyorum bazen canım çok kötü oluyor her lavaboya gidişimde nişan geldi sanıyorum 😞😞
ZeynepKara AhmetarZencirkran dün akşamda 10 dk da bir sancım vardı 5 kere falan girdi sonra kesildi doğuruyorum diye çok sevinmiştim ama yanlış alarmmış 😂😂
Mmelikee Bnde 37+1 im beyaz gelio akintim dogum yaklasio ondan sanirim ama yesil i bilemedim doktoruna sor cnm yada netten arastr