marbling10 İnanin bebegimi bile iki saniye gosterdi kalp atimi var kalk dediler 4 saat tahlil bekledim ultrasona bile sokmak istemediler gondermediler doktora tahlillerime yorum bile yapmadilar pis bir çatal vardi pis eldivenler örtü nerdeyse niye geldin diyceklerdi kabus gibiydi idrarda kan ve enfeksiyon gorulmus bisey dahi demediler