Asylzkck 13 haftalık hamileyim dünden beri ayaklarımın altında yanma hissediyorum acaba şeker olabilir mi çünkü iştahım açıldığından beri hamur işi tatlı çok tükettim bu durumu yaşayan var mı
Fnen Asylzkck benimde 11 haftam, dün akşam waffle çekti canım yedim ve ayaklarım o kadar yandı kii. Soğuk suya tuta tuta sonunda kendine geldi. Bende şekere yordum
honeysmom Asylzkck Benimde ara sıra çok yanıyor, normalde şeker belirtisidir ama ben şeker yüklemesi yaptırdığımda birşey çıkmamıştı.
Bir_tospik_beklerken Şeker problemim yok ama klima çalışmıyorsa ben her gün o sıkıntıyı çekiyorum uyku uyutmuyor