Kızlar yarın 19 haftalık olucam. 14.haftadan beri hissediyorum hareketlerini. İkinci gebeliğim. Ama iki gündür tatlıda yiyip uzansam saatlerce beklesem ya hareket etmiyor çok azıcık kıpırdanma oluyor nadir o kadar. Haftamız erken diye düzenli hareket olmaz biliyorum ama geçen hafta çok hareketliydi. Haliyle biraz endişelendim