Neyneyy zehranurr CRL canım yani baş bay uzunluk falan filan internet 15 ile 20 arası diyor benim çıktı 10 sizlerde nasıl diye merak ettim benim normal mı yada anormal mı
Hayallerim95 Neyneyy benim de 10 15 civarıydı sanırım ama normal yani her bebeğin boy ölçüsü farklıdır ki