Yavuzbeymom Hanımlar Merhaba Bu Pazartesi 2.doz aşı randevum var . İkinci bebeği düşünüyoruz eşimle . 3 yaşında bir oğlum var . Sizce aşı dan sonra bir müddet korunmalımıyım ? Benim düşüncem bir ay kadar .