Doktor 5 haftalık hamileydim vitamin ilacı verdi 1ay kullandım Hatta ücretli aldım 86 TL’ye o folik asit değildi herhalde ve şuanda 19 haftalık hamileyim baya geçti herkeste doktoruna sor diyen çok bende korkuyorum çoçukta bişey olur diye sizce nedir verdiği sizlere verdi mi?