Merhaba, 40+2 hafta olduk ama kendi sancım bir türlü gelmiyor :( heeer şeyi deniyorum, yürüyüş yapıyorum iki gündür arttırdım hatta 8bin adım civarı, sonra oturup kalkma squat yani, merdiven inip çıkmak, çörekotu yağı, ahududu yaprağı çayı, hurma, sıcak duş , ilişki… Yahu neyi yapsam gelecek bebeğim bir türlü anlamış değilim.
Gün geçtikçe normal doğum ve müdahalesiz doğum için de ihtimali zorluyor bu süreç
Ne yapsak ki ? Bide herkesin sorması sürekli 🤦🏻♀️
Acaba diyorum benim adet döngüm geç oluyordu ve yumurtlama da geç oldu diye düşünüyorum yani ondan olabilir mi , daha vakti olduğu için mi bilmiyorum