minikkusummm Maviiiiiiiiiii Mavi ismine bayiliyorum cok zarif bir isim bence. Oglum olucak benim ama kizim olsa bile esim asla istemezdi malesef. Esiniz istiyorsa koyun derim ☺️
Maviiiiiiiiiii minikkusummm bende çok seviyorum 🤗 eşimde yadırgıyor ama ben ısrar edersem hayırda diyemez 😇 ozaman mavi veya masal olcak artık nasip 🤭
Sena1299 @cahillesohbetikestim erkek bekliyorduk biz de Muhammed AlpArslan koyacaktık , cinsiyeti kızmış kesinleştirdik, Hafsa 🌸koymayı düşünüyoruz
cahillesohbetikestim Sena1299 eşim ölüyor Muhammed Alparslan olacak diye de ben ağır olacak çocuğa da yazık diye sadece Alparslan istiyorum bakalım son dakika fikir değiştirmezse 😁
Sena1299 @Serap777 cinsiyetimiz erkek olsaydı biz de Muhammed AlpArslan koyacaktık , bence çok güzel bir isim ,siz bilirsiniz tabi anlamlarına bakıp tekrar düşünün
ebrar6036 Esra1- Erkek olursa kesin Ali vefa yada Ali Asaf olucak Kız olursa Zümra liya Ahsen liya Ahsen inci Böyle isimler düşünüyorum
Mavi12 Maviiiiiiiiiii benimde doğumuma 2 hafta var bende kızımın adını mavi katacam benimlede dalga geçen var ama ben vazgeçmeyi düşünmüyorum bence çok güzel bir isim
Tugbamete Esra1- oğlumun adı Yiğit 2.ye 20 haftaya kadar erkek demişlerdi Yağız olacaktı ama son kontrolümüzde kız olduğunu öğrendik Duru koycaz nasipse 🥰
eda33 cahillesohbetikestim ilk oğlumun adı Muhammed Aras, şimdi 27 haftalık hamileyim eşime ilk dediğimde Alparslan geliyor demişti başka da isim düşünmedik 😂😍