Kamusbuglem Kızlar ilk gebeliğimde hiç böyle bişey yaşamadım sanki hep tuvaletim varmoş gibi bir ağrı var karnımda sancı oluyo gidiyorum hiç bişey yok nedir bu anlamadım gaz mı böyle sancı yapıyo doktora gidiyim mi
Derink Kamusbuglem doktor bu tarz ağrılar normal demişti bana, kanama olmadığı sürece ve apandisit ağrısı kadar büyük bi ağrı olmadığı sürece her şey normaldir demişti isterseniz gidin yinede
Kamusbuglem Derink Evet yapcakta bişey yok az yiyim diyorum ama az da yesem aynı sorun hormonlarla ilgili bişey suanda herhalde doktor kimyon ve rezene cayı tavsiye etti bilgin olsun senınde