Merhabalar. 36-37 haftalık oldum. Son bir haftadır ayaklarım ödem topladı ve sık sık lavaboya cikiyorum ayrıca afedersiniz büyük lavabom ishal gibi geliyor ama ishal değil ve arada kasılmaların oluyor adet sancısı gibi bel ağrısı çekiyorum çok şiddetli değil tabiki…. Doğum belirtileri mi bunlar merak ve endise içindeyim bu arada ilk gebeliğim bilen birileri aydınlatabilir mi 🥰