Tupbebek11 merhaba, ben de tüp bebek annesi olucam inşallah, 2 embriyo transferi sonrası dün gittim 1 tanesi tutmuş dedi dr tek kese var dedi hatta kalp ayışını görebildik küçücük. Acaba 2 hafta sonra kalp atışını duymaya gittiğimizde 2. Kese görünenilir mi çok merak ediyorum ben de çok üzüldüm 2. Sinin tutmamış olmasına. Sizin göründü mü sonradan ?