2melekannesi_ Bebegim_90 sanmıyorum bişey olacağını sonuçta yediğimiz herşey organik değil arada kaçamak olabilir canınız çektikyse 🌸
marbling10 Bebegim_90 paketli gıda illaki çok sağlıklı değildir ama vitaminli ballı falan olanları tercih edebilirsiniz bence,
DerinMavii Bebegim_90 ben çok yemiştim alerjik yaptı sonra ara verdim ara sıra yemekten birey olmaz benim gibi çok yersen olabilir😀😀
Mervearc Bebegim_90 valla bu ara bende çok dadandim yiyorum 🐣korka korka çikolata tatlıda yemeye başladım bisi olmaz umarim🙄🙄
Ayseee4238 Bebegim_90 nesquik yiyorum devamlı sütle beraber yediğim için onun vitaminini alayım diye özellikle ara öğünlerde çok acikligimda falan günlük olmasada yiyorum bı sıkıntı olacağını sanmiyorum