Ben ikisinide almadım aktardan balmumu aldık balmumunu zeytinyağında etirip kapağın içine döküp şekil verdim tam donmaya yakın göğüs uçlarımın girmesi için parmağımla ortalarına oyuklar açtım her emzirmeden sonra kalkan gibi kapattım vücut ısınla eriyor zaten göğüs ucunu yumuşak tutup yaraları onarıyor . Benim göğüs yaralarım çok kötüydü 1ayda geçmedi .şimdi ikğnciye hamileyim yine aaynısını uygulayacağım