Nurayselvii Kizlar ben bugün ikinci dozu olmaya gittim 4 doza kadar var dedi hemşire bir dahaki tarihi doğumdan sonraya yazdı sizdede öylemi
arzubldk Nurayselvii bana istersen doğumdan sonra da olabilirsin dedi bende gerek yok dedim 2 doz oldum zaten
Miros Nurayselvii herkese boyle.fakat ben iki doz olmuştum sadece dogumdan sonra pandemi ilk girmisti saglik ocaklari kayniyodu gidememistim smdi ikinci hamileligimdeyim sadece iki doz olucam
gozdekrks Nurayselvii isteğe bağlı 2 doz yeterli ama toplamı 4 doz istersen son 2 yi isteğe bagli yaptırabilirsiniz.
hsqldnbebeqm 5 doz sanırım ya 2 kere yaptım hamileyken. 2 de harici yaptım. Son bi tane kaldı ama hamileyim bitiremedm dozları yani. Bunda da vururlar mı acaba. 🤔 Şubatta vurdm son dozu da yani.
Bir_tospik_beklerken Nurayselvii canım bende 2 doz oldum 5 doza tamamlanıyor eğer 2 de bırakırsan tekrar hamile kalsan olmak zorundasın. Doğumdan sonra olunca kalan 2 doz senede 1 şeklinde
Semiha_ Nurayselvii evet öyle ama benim tercihime bıraktı toplam 5 doz ama ben 2 tanesini vuruldum ve 1 hafta kol ağrısı çektim diğerlerini vurulmayı düşünmüyorum
Annesininbitanesi1 Nurayselvii evet canım banada öyle dedi bende dün oldum bir sonrakine bebeğin aşılıyla yaparız dedi
Aylin509 Nurayselvii bana da 4 doz dediler 1.sini oldum 1 ay sonra 2. 3. Doz dovumdan sonra dediler 4. Dozu da 1 yıl sonra geleceksin dediler bana da