bebekomm ben 73 le başladım 85 kiloyum 3. Ayı doldurmak üzereyim , malesef yumurta geliştirici iğneler , hormon takviyeleri çok kilo aldırıyor tüp bebek olduğu icin insan daha cok korkuyor ve yatıyor genelde , gün icinde hep uykum geliyor öğlen 2 saat uyuyorum , öyle kilo aldığımı düşünüyorum.