ilyesta Evet bilen Allah rızası için söylesin doğumu başlatmak için neler yapmalii, var mıdır bunun bı taktiği. Önerisi olan olmayana yardımcı olsun ❣️🙏
Merakettiklerim ilyesta valla bende istiyorum tavsiye, elimden gelen heeer şeyi yapıyorum olmuyor , 40ı geçtik artık
Merakettiklerim ilyesta Ben artık ne hissedeceğimi de şaşırdım 😄 doktorum bekleyeceğiz biraz daha diyor, bir sorun olmadığı sürece de 41+3e kadar bekliyormus
ilyesta Merakettiklerim benimki o kadar beklemeyecek. 40+1 de suni veririz olmazsa dedi 🤐 ya ben çok korktum
zeytinkiz ilyesta Bende pazartesi 41.haftaya giriyorum yatısım yapılacak suni sancı verilecek denemek için. Ne sancı var ne acıklık hiç belirti yok. Şimdi Bi tavsiye okudum akşam onu denicem 😄 7 hurma ikiye böl 2 bardak suyun içine at kaynat suyu iç hurmalar ye ayetel kürsi oku acılma başlatıyor demişler. Denicem bakalım inşallah bende de etkisi olur. 😄 Bir bunu denememiştiö çünkü 🥴
ilyesta zeytinkiz onu ben dün denedim bugun kontrole gideceğim diye ama bişey yoktu 😭 yine denicem o zaman bende