Esen benimde hamilelik takibimi Serçin hanım yapıyor çok iyi bir doktor aslında çok ta ilgili konuşkan sizin kötü bı tecrübe yaşamanıza üzüldüm o zamanki ruh halinize de bağlı olabilir aslında ben çok doktor değiştirdim Serçin hanıma denk geldiğim için çok mutluyum gerçekten nasipse doğumum da onda olucak siz memnun kaldınız mı doğumda sezeryan mi normal mi oldu?