İlkte tektim acil de falan kaldım 3 gün suyum azdı diye kmseye habwr vermedim. Şehir dışındayız. 4. Gün suni ile doğum yaptım. Eşim kaynanamı aramış sağolsun çıktı geldi kadın ben odaya geçene kadar gelmişti. Otobüsle mesafemz 2.2buçk saat yani çok ta uzak değiliz. Aynı, şekil annemide aramış ama onlar gelmedi kaynanam gelicek diye. Doğum yapana kadar kızım2 buçk yaşında olucak. Şuan Kaynanam 24 saat uzakta olduğu yer görüşmüyoruz asla gelmez. Annemlerde sanmam gelsin. Gene tek halletmeye çalışıcam. İşin kötüaü, bebeğimi emanet edecek kimsem de yok şimdiden kendime güveniyorum falan modundayım ama çok korkuyorum kmse olmazsa herşeyde tek olucam. Eşim anca kızımıza bakar. Oda daha çok küçük çünkü kmsede durmaz aklım kalır. Umarım hastane erkek refakatçi kabul eder de eşimle kızım da yanımda olur. Hayalim böyle. İljde dikişliydim 1 hafta oturamadım zordu gelenlerde çoj bi faydası, yoktu açıkcası. Kendi kendime yetebilirsem ne alaaaa