Saadet_ckmn ezgiyavuz 40+1 ile 0 sancı, 0 açılma, nişan gelmesi falan hiçbirşey olmadan beklemedeyim🤦♀️🤷♀️
Ayseee4238 ezgiyavuz o haftada değilim ama bekliyorum 1cm acilmam var sancılarım var ama düzenli değil acilmam çoğalsın diye hareketler içerisindeyim bakalım nolacak.
Gamzeblt ezgiyavuz ilk evet sıfır açılma pazartesi yatış vericek 40+4 olmuş oluyorum ilk suni duruma göre sezeryan o zamana kadar bizim cadıyı bekliyoruz kendi gelsin
ezgiyavuz Benim de ikinci gebeliğim . 40+2 oldum şimdi . İlk doğumumu 39+4 te yaptım bir ay önceden kasıklarımda ağrı vardı kolay bi doğum oldu . Bunda tık yok 😂