Bir_tospik_beklerken Kızlar bebeğim için ne bırakmalıyım çantaya diyorum bugün tüm eksiklerini tamamlamaym kenara kaldırayım. Bir de kıyafet ne ne kadar lazım olur. Emzik, biberon, Mama, şampuan bunları yanıma almalı mıyım ?
Ayseee4238 Bir_tospik_beklerken şampuan ve mamaya hiç gerek yok bence zaten genelde aksi bi durumda hastanede veriyolar mama ha vermediler yine aksi bi durumda her türlü alabilirsiniz boşuna kalabalık yapmayın. Ben kıyafet olarak 1tane 10lu 1tane 5li hastane çıkışı koydum 1tane zibinli tulum takımı 2tane çorap 15bez ıslak mendil pişik kremi 1kalin 1ince battaniye koydum bence yeterli sonuçta 1gece kalacağız bı aksilik olmadığı sürece
BusraUras Bir_tospik_beklerken benim hasta çantam şöyleydi bebiş için; 10lu hastane çıkışı 2adet Yedek tulum(ya da alt üst takım), zıbın, çorap, eldiven, şapka, iç zıbın, göbek bağı (hepsinden 4er adet ya da 4çift) Yelek 2 paket ıslak mendil 15 tane bebek bezi 5tane alt değiştirme bezi 1 paket bebek temizleme pamuğu Pişik kremi Emzik, biberon, çay kaşığı, mama saf su Küçük termos (500ml) 1 tane müslin örtü 1tane kalın battaniye Şampuan ben almamıştım göbeği düşene kadar yıkamadım kafası hariç. Bebek temizleme pamuğu ile sildim hep. Normal doğum yaptım 1gece kaldım hastane.
Bir_tospik_beklerken Ayseee4238 ay çok iyi ben okuyorum bir valiz dolusu şeyler bırakılıyor bilmiyorum da lazım olur mu bende öyle az bırakayım zaten ihtiyaç olsa eşim evden getirir
BusraUras Ayseee4238 yelek yedek çorap eldiven şapka da ekleyin doğumunuz kışa geliyor üşümesin bebiş.
Bir_tospik_beklerken BusraUras kıyafetlerin hepsi lazım oldu mu acaba fazla kalabalık olsun istemiyorum o yüzden
Bir_tospik_beklerken BusraUras evet bi de kundak yapıcam ince müslin örtü mü kullanayım yoksa 4 katlı olanlardan mı
Ayseee4238 BusraUras hastane çıkışlarının içinde yelek şapka falan var o yüzden gerek duymadım corapta koydum zaten
BusraUras Bir_tospik_beklerken ben ince müslin kullandım. Evet kıyafetlerin hepsi lazım oldu değiştirdim hep.
NeeSalman Canım bebek için bir 10′lu iki 5′li takım koysan yeterli gelir gibi. Ben şahsen bir takımı hiç giydirmeden getirmiştim gerek kalmamıştı. Kundak için bir müslin al yanına üstüne yine kalın battaniyelerden de sararsın. Ağız mendilleri koy yanına yine öyle çok koymana gerek yok. Pişik kremi, bez, temizleme pamuğu alabilirsin (ilk etapta ıslak mendil yerine pamuğu ıslatıp da kullanman daha iyi olacaktır) puset ve puset üstü için müslin ya da puset örtüsü kullanabilirsin. Kirlileri için poşet almalısın bebeğine ayrı kendine ayrı şekilde. Takımların içinde vardır ama fazladan 2 tane daha çorap koyabilirsin. Yine takımların içinde olabilir belki ama çıtçıtlı zıbınlardan koyabilirsin.
Bir_tospik_beklerken NeeSalman teşekkür ederim ağız mendili hiç aklımda yoktu almadım da 😄😄 halledeyim bugün
Bir_tospik_beklerken Ayseee4238 ben hastane çıkışı almadım aslında onun yerine beğendiğim takımları aldım o yüzden lazım olacak bi kaç tane bıraksam iyi olur 😊
NeeSalman Bir_tospik_beklerken çok elzem bir ihtiyaç değil hastane çantası için pamukla da silinebilir belki ama sonrası için lazım oluyor canım. Her emzirme sonrası sütün fazlasını çıkarabiliyor kusabiliyor.
Ayseee4238 BusraUras him.degisiyor ya aldığınıza göre benimkinde var bazıları yelekli oluyor bazıları tulumlu oluyor falan