İki gün önce kontrole gittiğimizde doktor plesanta aşagıya sarkmış dedi 9+4 haftalık hamileyim. Yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi kanamam da olabilir korkma dedi. Bebek büyüdükçe yukarıya çıkarmış plesanta. Başına böyle Bir şey gelen oldu mu acaba. ?