Herdemfatih kuzum ilk gittiğimde bir damla kan geldi hemen acile gittim vajinal baktı kan falan yok dedi bebekte iyi dedi eve yolladı 1 gün sonra kahverengi lekelenmem geldi biraz iç çamaşarıma gelmişti yine hemen acile gittik oda karından baktı ve kanama vs görünmüyor dedi ama yinede bu olaylar düşük tehlikesi sayılır dedi fitil verdi 2 kere kullan dedi ertesi gün lekelenmem devam etti diğer günün sabahı kan geldi ilk kez iç çamaşırıma 2 parmak kadar hemen acile gittik 3. Doktora bütün süreci anlattım oda yat karnını aç dedi göremezsem vajinal bakıcam dedi iyice inceledi kesenin dısında bir kan pıhtısı birikimi var dedi kanama alanın var yatıp dinleniceksin birde sana iğne yazıyorum iki günde bir kullan gel dedi şuan daha iyiyim şükür lekelenmem falan kesildi sayılır alan küçülmüş Allah o doktordan razı olsun şuan onunla devam ediyorum daha yeni 10 günlük olaydır tüm bu süreç ❤️ Ama sizdede böyle olacak diye birşey yok doktorunuza güveniyorsanız içinizi ferah ttun