Doğum için istanbula geldik eşim kızım ve annem var yanımda. Eşimin yanımda olmasını istiyorum çok bekledik o günü çünkü. Riskli bir hamileliğim var. Kayıplarım oldu. Kızım da yanımızda kalsa olmaz mecbur birisi evde kalacak onunla. Annem 4 aydır yanımda zaten üzdü bazı konularda beni, hiç anlayışlı değil. Her şeye alınıyor sanki o hamile. O yüzden eşimle kalmak istiyorum hastanede de. Bunu duyunca da alınıp ağlayacak kesin.