Ergullll Arkadslar ben henüz burda çok yenıyım 4 haftalık hamıleyim dun akşam hafıf bır kahve renklı bı lekelenme oldu sabah ise koyu kırmızı bı akıntı var regl olcak gbi karnımda agrıyo hafıften cok stres oldm düşük olma ohtımalı varmı 😟
Hilal-95 Ergullll doktora git kuzum inşallah değildir doktorun sana ilac vericek düşük önleyici progestan veriyolar genelde acile git bi baktır
birmavihikayesi Ergullll hastaneye git mutlaka yerleşme kanaması kırmızı olmuyor genelde hep kahverengi Erkenden önlemini al
FusunF Ergullll yerleşme kanaması açık pembe oluyor ve az oluyormuş bende olmadı çevremden biliyorum kırmızı ve regl kanaması ise doktora git
Ergullll FusunF aslıdna doktor ustunede gorebılırsın korkma dedı ama ole olunca korktm acıkcası ılk gebelgım ne yapmam gerektgnıde bılmıyorum
Hilal-95 Ergullll doktoruna git o muayene eder kan ister zaten daha önce yaptıdıysan kan eğer kimyasal gebelık yaşadıysan kanda düşüş görürsün zaten inşallah öle bşy değildir onlar seni yönlendirir canm
Ergullll Deletedmom93284 ederim tabıkıdee ogleden snra kan sonucum cıkıck ona gorede ultrasnla bakıcmm dedi doktr