Arkadaşlar gebelikte belinde sıkıntı yaşayan var mı yatarken kalkarken beli takılan mesela nst ye girdiğimde veya doktor muayenesi olduğum sedyeyle yattığımda kalkamıyorum destek olmadan belim takılıyor resmen acaba hal böyleyken normal doğum yapabilir miyim ?😔